Naše kolege će ove reči Hrvata verovatno iskoristiti za clickbait kojim će samo još više povećati „mržnju“ izmedju srpskog i hrvatskog naroda.

Medjutim, portal „Srpski Insajder“ nije jedan od njih.

Naime, momak iz Hrvatske, Ivan Rado (poznatiji pod pseudonimom „Malajski Tapir), napravio je video u kojem je želeo da rangira dresove balkanskih klubova.

Medjutim, ni on sam nije mogao ni da pomisli na šta će naići. Tom prilikom je rekao surovu istinu o srpskom fudbalu o kojoj retko ko priča.

U narednim redovima pročitajte njegovo mišljenje o marketingu srpskih klubova:

Opšti utisak o srpskim klubovima:

  • „Krenuo sam tražiti dresove srpskih klubova, ali ovo što se događa kod njih… Ja sam bez reči.“


Jedinstvo Ub:

  • „Nisam mislio da kad uđem na Instagram Jedinstva iz Uba vidim Dybalu u njihovom dresu. A nisam očekivao da će objave biti na engleskom, kao ni da će njihove dresove dizajnirati dečko od 12 godina. Tako oni kažu.“


Radnički Niš:

  • „U objavi Radničkog iz Niša sam skontao da ni navijači ne mogu kupiti dresove tog kluba. Svašta sam očekivao, ali ovo nisam.“


Tekstilac:

  • „Kada sam video Tekstilac i grb, bilo mi je smešno… Pogotovo nakon komentara nekog navijača: ‘Hoffenheim sa AliExpressa. Veb stranicu ni nemaju. Na Instagramu ne možete ni skontati koji su im novi dresovi.“


Napredak Kruševac:

  • „Onda dolazimo do Napretka… Ali je njihov Instagram zaključan! Šokantno. O novim dresovima ni traga, ni glasa.“


IMT Beograd:

  • „Sada je na redu IMT Beograd. Oni imaju sajt na koji ne možeš ući.“


Mladost Lučani:

  • „Posle njih stiže Mladost kojoj je na sajtu poslednja vest još od marta…“


Spartak Subotica:

  • „Kada odeš na sajt FK Spartaka, videćeš ‘error’.“


Radnički 1923:

  • „Nakon toga idem do Radničkog 1923. A dovoljno govori komentar jednog navijača: ‘Opet nemamo prezimena na dresovima’. To dovoljno govori koliko su i navijači zadovoljni.“


TSC Bačka Topola:

  • „Došao sam i do prvog kluba (TSC) koji ima respektabilan Instagram, sajt, šop na kojem možeš kupiti dresove. Oduševljen sam!“


Partizan:

  • „Čini mi se da Partizan drugu sezonu igra u istim dresovima. I to nije prvi put! Meni se to čini nemoguće. Kada ovo rade ozbiljniji klubovi, stvarno mi je čudno.“


OFK Beograd:

  • „OFK Beograd ima najsmešniji sajt koji sam video do sad. Kao da smo u 2005. godini.“


Železničar Pančevo:

  • „Na sajtu Železničara ne mogu otići, a fotografije na Instagramu su napravljene telefonom i mogu se videti pikseli.“


Novi Pazar:

  • „Novi Pazar ima sajt na kojem možete saznati sve o psima. Je l’ to moguće? Na toj stranici možete saznati više o psima, nego o Novom Pazaru.“


Čukarički:

  • „Čukarički nije predstavio nove dresove i ljudi su nezadovoljni marketingom.“


Vojvodina:

  • „Vojvodina je predstavila dresove, ali su im ovi sponzori blagi cirkus.“


Crvena zvezda:

  • „Crvena zvezda je predstavila domaći dres, ali gostujući nisam našao.“


Nadamo se da ćemo dočekati trenutak kada će srpski klubovi shvatiti da je marketing izuzetno bitan u modernom fudbalu i da moraju da porade na njemu.

Ukoliko im je potreban nekakav savet o tome ili čak pomoć, portal „Srpski Insajder“ je tu da pomogne.